Sıkça Sorulan Sorular

Siparişimi iptal edebilirmiyim?

Kargoya verilmemiş ise siparişinizi hemen iptal edebilirsiniz. İptal gerçekleştikten sonra dilerseniz firmamızı da arayıp teyid edebilirsiniz. Ödemeyi kredi kartı ile yapmış iseniz, tutar hiç bir kesinti yapılmadan kartınıza iyade edilecektir. Ödemeyi havale ile yapmış iseniz, tutar hiç bir kesinti yapılmadan hesabınıza geri iyade (havale) yapılacaktır.

Eğer siparişiniz kargoya verildikten sonra iptal ettirmek isterseniz, aşağıdaki ürün iyade şartları geçerli olacaktır.
 

Satın aldığım ürünler nasıl teslim edilecek?
Siparişimin ne durumda olduğunu öğrenmek için ne yapmam gerekiyor ?
Siparişinizin durumunu Sipariş Takip sayfasından öğrenebilirsiniz.

Teslimat:
Satılan ürünler adrese kargo ile gönderilir , kargo ücretini sistem otomatik olarak hesaplar ve alış veriş esnasında tahsil edilir. Ayrıca Kargo bedeli ödemezsiniz.

Siparişler 24 saat içerisinde değerlendirilir ve alış veriş bitiminde kargo şirketi ve teslimat şekli ile size ulaştırılır. Yurt içi teslimatlarda, ürün depomuzdan çıktıktan sonra azami 3 iş günü içinde müşteriye ulaştırılır.

UYARI :
*Hasarlı ve eksik paketleri teslim almadan firmamızın acil müşteri yardım hattını arayınız geri yollayınız.
*Saat 11:00 'dan sonra verilen siparişler bir sonraki gün değerlendirmeye alınmaktadır.
*Siparişler saat 18:00 'da, kagoya teslim edilmektedir.

Siparişim hangi nedenlerden dolayı gecikebilir ?

Olağanüstü durumlarda ani değişen ekonomik şartlar, doğal afet, kargo aracı kaza yaparsa, sıkıyönetim uygulanan OHAL bölgelerinde, v.b., nedenlerle gecikmeler olabilir.

Teslimatta doğabilecek gecikmeler:
*Kargo firması sizi yerinizde bulamadığında kapınıza not bırakır.
*Bazı uzak noktalara kargo şirketleri teslimat yapamamakta telefon ile bildirmektedir.

Olağanüstü durumlar;
*Doğal afetlerde,
*Kargo aracı arızalanır ya da kaza yaparsa,
*Sıkıyönetim uygulanan OHAL bölgelerinde, v.b.durumlar da gecikmelere neden olabilir.
*Ani doğabilecek ekonomik değişiklikler (Bu gibi durumlarda e-posta nızdan bilgilendirilirsiniz).

Kargo teslimatı sırasında yerimde yoktum, ne yapmalıyım ?

Adres teslim siparişlerinizde kargo ilgili kişiyi bulamazsa not bırakır.
Adresinizde hata varsa kargo bizi arayarak durumu bildirir ve bizde size durumu bildirerek teslim almanızı sağlarız.
 
Ürünlerin garantisi var mı?

Sitemizde satışa sunmuş olduğumuz ürünlerin hepsi 2 yıl garanti kapsamındadır.

Ancak Bazı; aksesuar, tel, burgu, eğitim CD'leri, anfi veya benzeri mekanik ürünler dış etkenlere karşı korumasız olduğundan sadece teslim aldığınız anda arızalı çıkarsa onarım/değişim yapılır.
Ürünün beraberindeki Faturasını veya varsa Garanti Belgesini saklayınız (Fatura garanti belgesi yerine geçerlidir).

1-Garanti kapsamı: Garanti süresi içerisinde kendiliğinden oluşan yada var olan arızaların bakım onarımını MuzikAletleri.com karşılar.

2-Arızalı ürün eğer teslimat sonrası tesbit edilmişse, ürünün depoya teslimatı (tamiri yada bakım yada değişimi için) depodan geri teslim alınmasın yada gönderi masrafı tüketiciye aittir.

3-Ürünlerimize MuzikAletleri.com profesyonel teknik görevlilerinden başkası onarım ve benzeri büdehalelerde bulunması halinde, ürün garanti kapsamı dışına çıkar.

4-Ürünlerde kullanıcı hatalarından meydana gelen tüm hasarlar yada ürünlerin maksadı dışında kullanılmasından doğan arızalar, ürünü garanti kapsamı dışına çıkarır.

5-Ayrıca taşıma aşamasındaki her türlü hasara karşı kargo şirketi tarafından sigortalıdır ve hasar MuzikAletleri.com tarafından karşılanır. Bunun için müşteri ürün eline geçene kadar hiçbir hasardan sorumlu değildir.

6-Ürünün arıza yada eksiği tüketiciye kargo firmasının teslimatı sırasında tesbit edilmişse, tüketici teslimat fişini imzalamdan önce firmamızı aramalıdır (acil müşteri yardım hattı 0212 621 1803). Müşteri, arıza için kargo görevlisine tutanak tutturmalıdır. Bu gibi hallerde müşteri eksik yada arızalı gelen ürünü teslim almaz, ürün yenisi ile telafi edilir ve kargo masrafları sadece bu durumlarda firmamıza aittir.
 

Siparişim eksik yada arızalı çıkarsa ne yapmalıyım ?

1-Kargo firmasının düzenlemiş olduğu teslimat fişini, ürününüzü teslim alırken kontrolünü tam yapmadan önce kesinlikle imzalamayınız.

2-Ürününüzü teslim alırken herhangi bir eksik yada arızayı sizin tesbit etmeniz halinde, firmamızın müşteri acil yardım hattını 0212 621 1803'ü arayınız.

Tüm gönderilerimiz nakliye sigortalıdır. Nakliye sırasında doğan tüm hasarlardan kargo firması sorumlu tutulacaktır. Böyle bir durumdan firmamızı aramanız üzerine (teslimatı kabulunüz sırasında) ürünün bir yenisi size göderilecektir. Müşteri, bu gönderilecek olan yeni ürün için kargo ve ürün bedelini ayrıca ödemeyectir.

Aksi takdirde ürünün hasarından müşteri sorumludur. Müşteri, üretimden kaynaklanmayan arızalardan firmamızı sorumlu tutmadığını kabul eder.


Ürünü iade etmek istiyorum, ne yapmalyım?

Satın aldığınız üründen cayma hakkınız saklıdır. Bunun için ürünü kullanmama ve orjina ambalajını açmamak şartı ile faturası ile birlikte ürünü 7 gün içerinde (eğer ürün hasarsız, kullanılmamış, ambalajı bozulmamış ise) firmamızı arayıp ürünü iade etmek istediğiniz bildirmeniz, firmamızın çalıştığı kargo şirketini arayıp ürünü kargo görevlisine FATURA sı ile birlikte teslim etmeniz yeterli olacaktır.  

Teknik servis e-posta adresi : destek@muzikaletleri.com 
Not :
*Bilgisayar sisteminiz e-posta yollamanıza müsait değil ise telefon ile satış sonrası teknik destek biriminden yardım alabilirsiniz.